Widerrufsrecht
Retourbeleid
We hebben een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen. Als je een retour bij ons indient, heb je nog eens 14 dagen om het product naar ons terug te sturen. Voor een retour rekenen we verzendkosten.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Je hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retourzending te starten, kan je contact met ons opnemen via info@goldensound.nl. Houd er rekening mee dat retourzendingen naar het volgende adres moeten worden gestuurd:
Golden Sound
de Marowijne 49-C
1689AR, Zwaag
Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je een retourlabel en instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen.
U kunt voor elke retourvraag altijd contact met ons opnemen via info@goldensound.nl.
Schade en problemen
Inspecteer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen evalueren en het recht kunnen zetten.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen
Helaas kunnen we geen retourzendingen accepteren van afgeprijsde artikelen of cadeaubonnen.
Uitwisselingen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat je krijgt wat je wilt, is door het item dat je hebt te retourneren en zodra de retourzending is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop te doen voor het nieuwe item.
Europese Unie 14 dagen bedenktijd
Niettegenstaande het bovenstaande, als de goederen naar de Europese Unie worden verzonden, heb je het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren of te retourneren, om welke reden dan ook en zonder rechtvaardiging.
Terugbetalingen
We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en je laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, word je binnen 14 werkdagen automatisch terugbetaald via je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we je retour hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via info@goldensound.nl.
Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kan aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@goldensound.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.